Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 3. Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Kocaeli Kartepe'de sürdürdüğü iki haftalık yeni sezon hazırlığının ilk etap çalışmalarını bitirdi. Sarı-kırmızılı takım futbolcularına 3 gün izin verildi.
Teknik Direktör Nurettin Şiro, 2 haftalık Kartepe idmanlarımızı tamamlayıp futbolcularımıza 3 gün izin verdik diyerek, "İlk etapta iyi bir hazırlık dönemi geçirdik ekibimi eksiğiyle fazlasıyla tam anlamıyla tanıdım. Bugüne kadar kadromuza 6 futbolcu transfer ettik. Bunlar, Yeni Malatyaspor'dan Yusuf Yağmur, Ünyespor'dan Mustafa Taşkın, Fethiyespor'dan Emrah Çalışlar ve Gümüşhanespor'dan Mustafa Öztürk'ü transfer eden Sarı-Kırmızılı kulüp, Denizli Belediyespor'un başarılı stoperi Tolga Deniz ve
Hatayspor'u kalecisi Oğuz Çalışkan. Futbolcularımıza verdiğimiz 3 gün izin bittikten sonra Ankara Kızılcahamam'da sezonun ikinci etap hazırlıklarına başlayacağız.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.