Spor Toto 3. Lig

Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor'da, ligin ilk yarısının son maçında deplasmanda aldığı galibiyetin sevinci yaşanıyor.

Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor'da, ligin ilk yarısının son maçında deplasmanda aldığı galibiyetin sevinci yaşanıyor.

Pazar günü deplasmanda oynadığı Menemen Belediyespor maçını 2-1 galibiyetle kapatan Sarı-kırmızılı takımda yüzler gülüyor. Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Turhan Özyazanlar, Menemen Belediyespor deplasmanından 3 puanla döndükleri için mutlu olduklarını ifade ederek, "Lig sıralamasında 31 puanla 5. sıraya çıktık. Menemen Belediyespor maçına iyi başlamadık. 4. dakikada 1-0 mağlup duruma düştük. Yediğimiz golden sonra oyuna asıldık. 30. dakikada frikikten attığımız şahane golle durumu

1-1 yaptık. İlk yarıyı böyle tamamladık. Maçın ikinci yarısında galibiyeti bulduk. Futbolcularımı sergiledikleri performanstan ötürü kutluyorum. Böyle bir zor deplasmandan galibiyetle döndüğümüz için çok mutluyuz" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.