Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 3. Grup takımlarından Kayapınar Belediyespor'da haftayı 3 puanla kapatmanın sevinci yaşanıyor.
Ligde kalma mücadelesi veren, sahasında oynadığı maçta Erzurum Büyükşehir Belediyespor'u 1-0 yenip, puanını 14'de çıkaran Kayapınar Belediyespor Teknik Direktörü Sertaç Küçükbayrak, yaptığı açıklamada, önceki haftayı büyük şansızlık nedeniyle puansız kapatmıştık diyerek, "Kayapınar Belediyespor olarak, puanlara ihtiyacımız olan Erzurum Büyükşehir Belediyespor karşısında maçın 90 dakikası atak gol arayan görünümündeydik. Çünkü ligdeki sıkıntımız üzerimizden atmak istiyoruz. Bu nedenle maça çok iyi
hazırlanmıştık. Maç boyunca yakaladığımız gol pozisyonlarını gole çevirebilseydik skor lehimize daha farklı olurdu. İlk yarı golsüz berabere bitti. Maçın ikinci yarısına daha hızlı başladık. 55. dakikada golümüzü bulduk. Ama maçı bırakmadık. Sonuçta sahadan 1-0 galibiyetle ayrıldık. Futbolcularımı tebrik ediyoruz. Bize destek veren taraftarlarımıza da teşekkür ediyoruz" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.