Spor Toto 3. Lig

Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 3. Grup takımlarından Kayapınar Belediyespor galibiyet sevincini yaşıyor.

Spor Toto 3. Lig 3. Grup takımlarından Kayapınar Belediyespor galibiyet sevincini yaşıyor.

Dün sahasında oynadığı maçta Afyon Karahisarspor'u 2-0 mağlup eden Kayapınar Belediyespor'da yüzler gülüyor. Sarı-yeşilli takımın Teknik Direktörü Sertaç Küçükbayrak, haftalardan beri yüzlerinin gülmediğini belirterek, "Sahamızda ölüm kalım maçı olarak varsaydığımız Afyon Karahisarspor maçına galibiyet için çıkmıştık öylede oldu. Maçan 90 dakikası boyunca atak ve sahadan galibiyetle ayrılmak isteyen ağırlıklı taraf bizdik. Üzerimizdeki kara bulutları dağıtmak istiyorduk. Futbolcularımız ve ben

durumumuzun bilincindeydik. Bu nedenle maça çok hızlı başladık. 11. dakikada golümüzü bulduk. Ama oyunu bırakmadık. 33. dakikada ikinci golümüzü atıp 2-0 öne geçince rahatladık. İlk yarıyı böyle bitirdik. İkinci yarıda çok gol aramamıza karşın sonucu değiştiremedik. Rakibimiz üzerimize geliyordu. Defansımız dikkatli olmasaydı golde yiyebilirdik. Sonuçta sahamızda galip gelip puanımızı 11'e çıkardık. Sevinçliyiz. futbolcularımı sergiledikleri performanstan ötürü kutluyorum. Bize destek veren taraftarlarımıza

da teşekkür ediyoruz. Kayapınar Belediyespor olarak ligin alt sıralarından kurtulmak için büyük çaba sarf etmemiz gerekiyor" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.