Spor Toto 3. Lig
Kayapınar Belediyespor'da, Pazar günü oynanacak olan Afyonkarahisar maçının alarmı verildi.
Spor Toto 3. Lig 3. Grup'ta kümede kalma mücadelesi veren Kayapınar Belediyespor, hafta sonu sahasında oynayacağı maçının provasını yaptı. Futbolcularla idman öncesi bir toplantı yapan teknik direktör Sertaç Küçükbayrak, ligin ilk yarısının son maçlarını büyük dikkat içerisinde oynamamız gerekmektedir diyerek, "Çünkü ne puan toparlayabilirsek lehimize olur. Devre arasında kadromuzu yapacağımız transferlerle güçlendirip, ligin alt sıralarından kurtulacağımıza inanınıyorum. Pazar günü sahamızda
Afyonkarahisar maçımız var. Bu maçımızı kazanmak için saha ve seyirci avantajımızı en iyi şekilde kullanacağız. Alacağımız bir galibiyet bize güç verecektir. Artık ne benim, ne futbolcularımın neden yöneticilerin başarısızlığa tahamülü kalmamıştır. Bu şanssızlığımıza dur demek istiyoruz" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.