Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Pazar günü sahasında oynadığı Gümüşhanespor maçını 2-0 kazanarak istediğini aldı.
Sarı-kırmızılı takımın teknik direktörü Nurettin Şiro, lige verilen aradan çok iyi faydalandıklarını belirterek, "Bu maçımıza iyi bir çalışma fırsatı bulmuştuk. Sakatlarımız düzelmişti. Tam takım halinde çalışma fırsatı bulmuştuk. Gümüşhanespor karşısına galibiyet parolasıyla çıkmıştık. Maçın ilk yarısında sayısız gol fırsatlarını kaçırdık. İkinci yarıya ise yaptığımız oyuncu değişikliği kendini gösterdi. Çok mutluyuz. Futbolcularım bizi mahçup etmediler. Ligde şu ana kadar oynadığımız 10 maçta 20 puan
toparladık. Ligdeki heedfimiz belli Diyarbakır Büyükşehir belediyespor olarak daha üst sıralarda yer bulmak istiyoruz" dedi
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.