Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Pazar günü sahasında oynayacağı Gümüşhanespor maçını kazanıp rakibini eli boş göndermek istiyor.
Teknik direktör Nurettin Şiro nezaretinde yapılan antrenmanda futbolcuların bir hayli hırslı oldukları gözlendi. Deplasmanda Beşikdüzüspor'u yendiklerini hatırlatan teknik direktör Nurettin Şiro, "Takım olarak moral yönünden çok iyi durumdayız. Geçen haftadan beri Pazar günü evimizde oynayacağımız maçın antremanlarını sürdürüyoruz. Futbolcularımın durumunu iyi görüyorum. Sahamızda oynayacağımız maçı kazanmalıyız. Saha ve seyirci avantajımızı en iyi şekilde kullanmalıyız. Çalışmalarımızda tüm takımları
aynı değerde tutup yapıyoruz. Hiç bir rakip zayıf değildir. Sahadaki hedefimiz galibiyettir, başka bir sonuç düşünmek bile istemiyorum" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.