Spor Toto 2.lig Beyaz Grup

Spor Toto 2.lig Beyaz Grup
Spor Toto 2.Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor'da futbolculara verilen iki günlük izin Çarşamba günü bitiyor.

Spor Toto 2.Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor'da futbolculara verilen iki günlük izin Çarşamba günü bitiyor.

Geçen haftayı sahasında oynadığı Balıkesirspor maçını mağlubiyetiyle kapatan

Yeşil - Kırmızılı ekipte bu hafta bay geçeceği için futbolculara iki gün izin verilmişti. Kulüp basın Sözcüsü Kenan Aksu, yaptığı açıklamada "Kazanacağımız maçı kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyoruz. Takımımızın düzeleceğine inanıyoruz. Bu haftayı bay geçeceğiz. İnşallah sakatlarımızda düzelir ve deplasmanda oynayacağımız Gaziosmanpaşaspor maçında kaybettiğimiz haftayı telafi ederiz" dedi.

Diyarbakırspor olarak süratle alt sıralardan kurtulmalarının gerektiğini ifade eden Aksu, "Bunun için ne lazımsa onu yapacağız. Takviye lazım ise o takviyeyi de devre arasında mutlaka yapacağız. O zamanda bazı oyuncularımızla yollarımızı ayıracağız. Tüm futbolcu kardeşlerimizin ona göre oynamalarını istiyoruz" dedi..

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.