Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor sahasında oynadığı maçta Altay'ı mağlup edememenin üzüntüsünü yaşıyor.
Önceki hafta deplasmanda oynadığı maçta Kocaelispor'u mağlup edip ilk galibiyetiyle tanışan Diyarbakırspor, Pazar günü sahasında oynadığı Altay maçında galibiyeti kaçıran taraf olduğu için üzüntülü. Teknik direktör Murat Yiğiter, sahalarında oynadıkları maçta rakipleri Altay karşısında üstün futbol oynadıklarını belirterek, "Takımımın başında ilk defa sahaya çıktım. Genç futbolcularım kendilerine verdiğim görevleri yerine getirdiler. Karşılarında namağlup, kendini kanıtlamış profesyonel futbolculardan
kurulu bir Altay takımı vardı. Rakibimiz bizi çantada keklik gibi görüyordu ama yanıldı. Üstelik Diyarbakırspor'un eski futbolcularından oluşmuş bir ekipti. Biz yine de 90 dakika boyunca yılmadık, mücadelede üstünlüğümüzü gösterdik. Ne yazık ki, yakaladığımız gol fırsatlarını kullanamadık. Eğer bunu gerçekleştirebilseydik sahadan kesinlikle galibiyetle ayrılan taraf biz olacaktık. İnşallah bunu ilerki maçlarda gerçeleştireceğiz. Biz Diyarbakırspor olarak sahamızda ilk galibiyetimizi almak, rakibimize ilk
mağlubiyetini tattırmak istiyorduk. Takımımın sergilediği performanstan memnunum. Genç futbolcularımı kutluyorum" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.