Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Adıyamanspor, kendi sahasında Kırklarelispor'u 2-0 mağlup etti.

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Adıyamanspor, kendi sahasında Kırklarelispor'u 2-0 mağlup etti.

Maçın ardından değerlendirmelerde bulunan Adıyamanspor'un Taraftarlar ve Tribünden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Bedrettin Özsayın, Kırklarelispor maçına iyi hazırlandıklarını ve galibiyeti hak ettiklerini söyledi. Adıyamanspor'un kötü gidişata son verdiğini ifade eden Özsayın, "Bugün çok güzel bir maç çıkardık, 3 puanı 2 golle aldık. Geçtiğimiz hafta Ünyespor ile deplasmanda berabere kaldık. Bu maçtan galip ayrıldık ve bir ivme yakaladık. Taraftarlarımızın desteğiyle galibiyet serisi oluşturmak ve sezon

sonunda Bank Asya'ya çıkmak istiyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.