Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Denizli Belediyespor, hafta sonunda oynayacağı Fethiyespor maçının hazırlıklarını sürdürüyor.

Denizli Belediyespor, hafta sonunda oynayacağı Fethiyespor maçının hazırlıklarını sürdürüyor.

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Denizli Belediyespor'da, Fethiyespor maçının hazırlıkları sürüyor. Geçen hafta kendi evinde 1461 Trabzon'u 2-1 yenerek moral bulan ve puan cetvelinde 4 basamak yükselerek 5. sıraya yükselen kırmızı beyazlı ekipte moraller yerinde. Fethiyespor ile deplasmanda karşılaşacak olan Denizli Belediyespor, Gümüşler Stadı'ndaki antrenmanda güç, kuvvet, çabukluk ve dayanıklılık çalışması yaptı. Yaklaşık 2 saat süren antrenmana sakatlığı süren Süleyman katılmadı.

Teknik direktör Yaşar Güngör çalışmaların karşılığını maçlarda alacaklarını belirterek, "1461 Trabzon maçı çok zorlu geçti. Bu zorlu maçı kayıpsız atlatmak önemliydi. Önümüzde zorlu Fethiyespor maçı var. Biz özellikle deplasman maçlarında alınacak her puanın büyük önem taşıdığını biliyoruz. Bu maça da en iyi şekilde hazırlanarak, sahadan istediğimizi almak istiyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.