Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor galibiyete hasret kaldı. Yeşil-Kırmızılı takım ligin 6. maçında da sahasında İskenrerun Demirçelikspor'a 1-0 mağlup oldu.
Maçlarını oynadığı Atatürk Stadı'nın zeminin bakıma alınması nedeniyle maçını Seyrantepe Stadı'nda oynayan Yeşil-kırmızılı takım İskenderun Demirçelikspor'a yenilmekten kurtulamadı. Teknik direktör Recep Bayık, rakipleri karşısında şanssızlık yaşadıklarını söyleyerek, "Rakibimiz karşısında yediğimiz talihsiz gole karşın devamlı gol aradık. Net pozisyonlar kaçırdık. Direkten dönen topumuz, verilmeyen net penaltımız bizim sahadan mağlup ayrılmamıza neden oldu. Diyarbakırspor olarak talihsiz günler
geçiriyoruz. Toparlanmamız gerekiyor. Bunun için destek görmemiz gerekiyor. Bizi destekleyen taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. Futbolcularım ellerinden geleni yaptılar" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.