Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Denizli Belediyespor'da 2-1'lik 1461 Trabzon galibiyeti camianın moralini yükseltti.
Denizli Belediyespor Teknik Direktörü Yaşar Güngör, iç sahada galibiyete olan hasretlerini giderdiklerini vurgulayarak, Trabzonspor'un altyapısı olan iyi bir takıma karşı galibiyetin çok daha güzel olduğunu söyledi. Güngör, lige alışmaya çalışan bir takım olduklarını söyleyerek, "Geçen sene Spor Toto 3. Lig'de şampiyon olan bu takım için bu yıl yeni lige alışma sezonu. Alıştıktan sonra da yönetim ve Denizli olarak hedeflerini daha yükseklere koyacaktır. Alışma sürecinde de 4 haftadır yenilmemek ve 9 puan
yapmak, bizi rakiplerimize karşı daha ciddi hale getirecektir. Galibiyetten dolayı oyuncularımı kutluyorum" dedi.
Haftasonu Fethiyespor ile deplasmanda karşılaşacak olan Denizli Belediyespor, bu maçın hazırlıklarına yarın başlayacak.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.