Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Bandırmaspor'un Basın Sözcüsü Can Gülmezgil, Pazar günü ilk defa kendi statlarında oynayacakları Körfez Futbol maçı için seyircilerini desteğe çağırdı.

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Bandırmaspor'un Basın Sözcüsü Can Gülmezgil, Pazar günü ilk defa kendi statlarında oynayacakları Körfez Futbol maçı için seyircilerini desteğe çağırdı.

Basın Sözcüsü Can Gülmezgil, yönetici Ünsal Yamaner'le birlikte düzenlediği basın toplantısında, Bandırma 17 Eylül Stadyumu'ndaki bakım çalışmalarının tamamlandığını ve ligin 5. haftasında Pazar günü ilk defa kendi seyircileri önünde maça çıkacaklarını söyledi. Taraftarları Bandırma'daki ilk maçta desteğe çağıran Gülmezgil, "Kendi sahamızda oynamamız gereken 2 maçımızı stadyumdaki bakım nedeniyle İnegöl'de oynadık. Pazar günü ilk defa Körfez Futbol maçında kendi seyircimiz önünde oynayacağız. Bilet

fiyatlarımız 10 TL olacak" dedi.

Toplantıda ayrıca Bandırmaspor tarafından yeni satışa çıkartılan taraftar formaları tanıtıldı. Formaların 35 TL'den satılacağı belirtildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.