Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Ünyespor deplasmanından galibiyetle dönen Denizli Belediyespor'da keyifler yerine geldi.

Ünyespor deplasmanından galibiyetle dönen Denizli Belediyespor'da keyifler yerine geldi.

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Denizli Belediyespor, Ünyespor'u deplasmanda 1-0 yenmenin sevincini yaşıyor. Geçen hafta Kızılcahamamspor'a evinde yenilen kırmızı beyazlı ekip, bu mağlubiyeti Ünyespor galibiyetiyle telafi ederken, Teknik Direktör Yaşar Güngör, deplasmanda alınan bu galibiyetin çok önemli olduğunu söyledi. Takımın üzerindeki karamsar havanın dağıldığını belirten Güngör, "Rakibe pozisyon bile vermedik. Oyuncularımı tebrik ediyorum. İnşallah bu galibiyetlerin devamı gelecek.

Bize güvenenleri mahçup etmeyeceğiz" dedi.

Ünyespor'un çok iyi ve kaliteli bir takım olduğunu belirten Denizli Belediyespor Başkanı Tanju Beştaş ise, "Sahada iyi mücadele eden kazanıyor. Maça farklı bir kadro ile çıktık. Bu konuda teknik heyetimizi kutluyorum. Geçen hafta sahamızdaki Kızılcahamamspor yenilgisinin telafisi adına böyle bir galibiyete ihtiyacımız vardı. Futbolcular maçtan önce bize verdikleri sözü tuttular, kendilerine teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.