Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta ilk iki haftayı 1 puanla tamamlayan Diyarbakırspor, 3. hafta maçında Tepecikspor'la deplasmanda ilk galibiyetini almak için mücadele edecek.

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta ilk iki haftayı 1 puanla tamamlayan Diyarbakırspor, 3. hafta maçında Tepecikspor'la deplasmanda ilk galibiyetini almak için mücadele edecek.

Deplasmanda Tepecikspor ile oynayacak olan Diyarbakırspor cumartesi günü İstanbul'a gidecek. Kulüp Basın sözcüsü Kenan Aksu, ligde ilk hafta Bozüyükspor'a 2-1 mağlup olduklarını hatırlatarak, "Geçen haftada Turgutluspor ile 2-2 berabere kaldık. Kalan İlk 2 haftayı 1 puan ve averajla 11'inci sırada tamamladık. Pazar günü İstanbul'da oynayacağımız maçta sakat ve cezalı oyuncumuz yok. Diyarbakırspor olarak yapacağımız maç için İstanbul'da olan taraftarlarımızı bu maçımızda bizi desteklemeye çağırıyoruz.

Buna ihtiyacımız var. Ligde ilk galibiyetimizi almak istiyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.