Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Adıyamanspor'da Altınorduspor galibiyetinin sonrasında futbolculara bir gün izin verildi.

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Adıyamanspor'da Altınorduspor galibiyetinin sonrasında futbolculara bir gün izin verildi.

Geçtiğim hafta sonu kendi evinde Altınorduspor'u Taner'in golüyle 1-0 mağlup eden Adıyamanspor'da galibiyet sevinci yaşanıyor. Adıyamanspor'da, Altınorduspor maçının ardından futbolculara 1 gün izin verildi. Sarı-Yeşili ekip izin sonrasında çalışmalarını kendi tesislerinde sürdürecek.

Adıyamanspor'da, Teknik Direktör Faik Demir, maçtan galip ayrılmanın sevincini yaşadıklarını belirterek, "Geçen hafta beklemediğimiz bir beraberlik alınca üzerimizde büyük baskı oluşmuştu. Bu baskıyla çıktığımız maçı kazanmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Önümüzdeki 5 hafta içinde daha iyi oynayan bir takım haline geleceğiz. İyi veya kötü futbolun önemi yok. Önemli olan kazanmaktı. Bu takıma 26 yeni oyuncu alındı. Takım önümüzdeki süreçte birbirini daha iyi tanıyacak ve daha iyi oynayan bir takım haline

gelecek'' dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.