Spor Toto 2. Lig
Çorumspor Teknik Direktörü Sedat Özbağ, oldukça sıkıntılı bir sürecin ardından çıktıkları sezonun ilk maçında Kocaelispor karşısında aldıkları farklı galibiyetin camia açısından büyük moral olduğunu söyledi.
Çorumspor teknik direktörü Sedat Özbağ, bugün yapılan çalışma öncesinde yaptığı değerlendirmede Kocaelispor maçı ve gelecekle ilgili düşüncelerini açıkladı. Grupta ligde Kırmızı-siyahlı ekibin dışında Kocaelispor, Tokatspor, Diyarbakırspor'un futbolcularına lisans çıkartamadığını hatırlatarak, "Sezonun ilk maçında bizim gibi sıkıntılı Kocaelispor ile karşılaştık. Rakibimize karşı tecrübeli isimlerin çokluğu nedeniyle üstünlük kurduk ve ilk yarım saatlik bölümdeki etkili oyunumuz ile farklı galibiyete
ulaştık. Kocaelispor genç kadrosuyla elinden gelen mücadeleyi verdi. Maçın ikinci yarısında ise kadro sıkıntımızı dikkate alarak futbolcularımızdan kart ve sakatlık konusunda dikkatli olmalarını ve tempoyu düşürmeleri istedik. İkinci yarıda futbolcularımızda fazla sıkmadan maçı kontrollü bir şekilde tamamladılar. Taraftarlarımızın farkın açılması yönündeki taleplerini anlıyoruz ancak onlardan da bize anlayış bekliyoruz. Çünkü kadromuz çok kısıtlı ve uzun lig maratonunda sakatlık ve ceza nedeniyle daha
büyük sıkıntılar yaşamak istemiyoruz" dedi.
Ligin ilk maçını farklı kazanarak moral bulduklarını dile getiren Özbağ, "Şimdi önümüzde çok zorlu bir Altay maçı var. Rakibimiz grubun şampiyon adaylarından ve evinde oynayacağı ilk maçı kazanmak isteyecektir. Bizde ligin ilk yarısında toplayabileceğimiz en fazla puanı toplayarak ikinci yarıda aramıza katılacak arkadaşlarımızla birlikte istediğimiz hedefe ulaşmak istiyoruz. Zor bir süreçten geçiyoruz. Çorumspor camiası olarak bu zorluğun üstesinden gelebilmemiz için el ele vermemiz ve birbirimize destek
vermemiz gerekiyor. Bizlerin taraftarlarımızdan isteğimiz özellikle kendi sahamızda oynayacağımız maçlarda tribünleri doldurarak sahada mücadele eden futbolcularına sahip çıkması ve destek vermesi" ifadelerini kullandı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.