Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig ilk hafta maçında Eyüpspor ile golsüz berabere kalan Denizli Belediyespor, kaçan 3 puana yanıyor.

Spor Toto 2. Lig ilk hafta maçında Eyüpspor ile golsüz berabere kalan Denizli Belediyespor, kaçan 3 puana yanıyor.

Seyircisiz oynanan maçta güçlü rakibi ile başa baş mücadele eden Denizli Belediyespor karşılaşmaya Sezai, Uğur, Hasan, İbrahim Çelik, Şevket, Salim, Ali, Oğuzhan, Alican, Selçuk ve Ömer on biri ile başladı. Maç boyunca oyun üstünlüğünü rakibine kabul ettiren Kırmızı-beyazlılar, net fırsatları cömertçe harcayınca 1 puana razı oldu.

Denizli Belediyespor Teknik Direktörü Yaşar Güngör, geçen yıl 2. Lig'de play off maçı oynamış olan Eyüpspor'a karşı çok net gol pozisyonlarını değerlendiremedikleri için, 3 puanı kaçırdıklarını söyledi. Taktik anlayış ve oyun disiplini olarak futbolcuların hepsinden memnun olduğunu vurgulayan Güngör, "Maç boyunca üstün olan taraf bizdik. Tek eksiğimiz 3 puanı getirecek son vuruşu yapamamaktı. Her şeye rağmen bir puanla lige başlamak çok iyi oldu" dedi.

Kırmızı-beyazlılar Kızılcahamamspor maçı hazırlıklarına Salı günü başlayacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.