Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Tokatspor Kulübü Başkanlığı'na ismi geçen Mehmet Aktürk, eski yöneticilerin alacaklarından vazgeçmesi halinde işadamlarıyla takımı yeniden ayağa kaldırmak için çalışma başlatacaklarını söyledi.

Tokatspor Kulübü Başkanlığı'na ismi geçen Mehmet Aktürk, eski yöneticilerin alacaklarından vazgeçmesi halinde işadamlarıyla takımı yeniden ayağa kaldırmak için çalışma başlatacaklarını söyledi.

Spor Toto 2. Lig takımlarından Tokatspor'da sezon başlamasına günler kala belirsizlik devam ediyor. Henüz hiç bir oyuncu ile transfer sözleşmesi yapamayan Tokatspor'da Başkan Akdağ'ın istifası ile boşalan göreve yeni başkan adayı arayışları sürüyor. Başkan Adayları arasında ismi geçen Mehmet Aktürk, Tokat Belediye Başkanı Adnan Çiçek ve iş adamlarıyla takımın yola devam edebilmesi için görüşmelerini sürdürdüklerini söyledi. Tokatspor'un önümüzdeki Pazartesi gününe kadar 350-400 bin TL civarında acil

paraya ihtiyacı olduğunu belirten Aktürk, bu paranın futbolcuların sahaya çıkabilmesi için lisanslarına ödenmesi gereken meblağ olduğunu söyledi. Bu bütçenin oluşturulması için çaba sarf ederken önlerine farklı engeller çıktığını ifade eden Aktürk, "Takımı kayyuma teslim eden Sami Ülkü'nün elinde 870 bin TL civarında senedi var. Bundan önceki yöneticilerinde 100 bin TL'ye yakın alacakları var. Yani iki yöneticinin 1 milyon TL alacağı var. Biz 350 bin TL para bulup ta takımı sahaya çıkarmak için mücadele

sarf ederken önümüzde bu kadar borç var. Bu parayı bulamazsak takım kapanacak, takım kapanırsa bu parayı nerden alacaklar? Orta kulüp kalmayacak. Kulübü ayakta tutmaya çabalarken sanki bu adamların paralarını kurtarmak için mücadele edeceğiz? Bu takımın ayakta kalması için öncelikle bu iki yöneticinin bu alacaklarından vazgeçmeleri gerekiyor. Bu alacaklarından vazgeçerlerse Tokatspor'u kendi borçlarını ödeyerek takımı ayağa kaldırmak için ortaya çıktık. Ama takımı yürütmek için ortaya çıkarken ne Sami

Ülkü'nün ne de Fazlı Akdağ''ın parasını kurtarmaya ne para toplayabilir ne de para harcaya biliriz" dedi.

Eski yöneticilerin alacaklarından vazgeçmesi halinde takımı ayağa kaldırmak için işin içine girecekleri sinyali veren Aktürk, "Federasyondan temliği kaldıramamış lisanları çıkartamamış ortada takım diye bir şey yok ama burada takımın 20 futbolcusu antrenörü var. Yani biz bunlarla mı uğraşacağız yoksa bu yöneticilerin parasını mı ödeyeceğiz? Bunlarla uğraşamayacağımız için biz atmış olduğumuz bu adımdan vazgeçmek zorunda kaldık. Ama pazartesi gününe kadar henüz zaman var. Sayın Ülkü alacağından vazgeçerse

iş adamlarını toplayıp takımı yeniden ayağa kaldırmak için başta belediye başkanımız olarak yeniden atağa geçeceğiz. İşin içinde art niyet ve menfaat olmadığını görürsek en başta valimiz bu işin içinde olacaktır" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.