Spor Toto 2. Lig
Yayınlanma:
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor, eski futbolcularını geri getiriyor.
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor, eski futbolcularını geri getiriyor.
Yeşil-kırmızılı kulüpte Fırat Aşıtı Yasak'tan sonra Suat Mutlu da Diyarbakır'a gelerek takımla birlikte çalışmalara başladı. Takımla sözleşmeleri biten ancak başka takımlara transfer olmayan futbolcuların geri gelişini sağlamak için yapılan girişimler sonuç vermeye başladı. Geçen sezon Diyarbakırspor'un formasını giyen Suat Mutlu, Diyarbakır'a gelerek takımla birlikte çalışmalara katıldı. Her konuda anlaşma sağlanan bu oyuncunun yanı sıra Ali Aliyev, kaleci Osman ve Gökhan Solak'ın da Diyarbakır'a geri
geleceği bildirildi.
Bu üç futbolcunun en geç hafta sonuna kadar Diyarbakır'da olacakları öğrenildi,
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.