Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig'de mücadele eden Bozüyükspor, 2011-2012 sezon açılışını kurban keserek yaptı.

Spor Toto 2. Lig'de mücadele eden Bozüyükspor, 2011-2012 sezon açılışını kurban keserek yaptı.

Bozüyük ilçe stadında yapılan sezon açılışına, Bozüyük Belediye Başkanı ve Bozüyükspor'un Onursal Başkanı Ahmet Berberoğlu, Bozüyükspor Başkanı Doğuş Üneral, kulüp yöneticileri ve futbolcular katıldı. Spor Toto 2. Lig 2011-2012 sezonunun 10 Eylül'de başlayacağının açıklanmasının ardından hazırlıklara başlayan Bozüyükspor, sezon açılışını dualarla birlikte kurban keserek yaptı. İlk hazırlık maçını Eskişehirspor ile yapacak olan mavi beyazlılar kurbanın kesilmesinin ardından teknik heyet kontrolünde

idmana başladı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.