Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig takımlarından Bandırmaspor, Göztepe'den savunma oyuncusu Mehmet Yılmaz'ı transfer etti.

Spor Toto 2. Lig takımlarından Bandırmaspor, Göztepe'den savunma oyuncusu Mehmet Yılmaz'ı transfer etti.

Bandırma'da gerçekleştirilen görüşme sonrası her iki tarafın anlaşmasının ardından 30 yaşındaki tecrübeli futbolcu Mehmet Yılmaz kendisini 2 yıllığına Bandırmasporlu yapan imzayı attı. Bandırmaspor'da şampiyonluk sevinci yaşacağına inandığını ifade eden Mehmet Yılmaz, "Futbol yaşantımda beş şampiyonluk yaşadım. Şimdi altıncısı yaşamak için Bandırmaspor'a geldim. Geçen sezon şampiyonluk yarışındaki en büyük rakibimde bu sezon forma giymek futbolun bir cilvesi olmalı, bu imzadan sonra tüm gücümü

Bandırmaspor'un şampiyonluğu için harcayacağım" dedi. Transfer Komitesi ve Bandırmaspor Kulübü 2. Başkanı Ahmet Edin ise, "Mehmet'in kulübümüze imza atması sonrası defan hattımızı tamamen güçlendirdik. Mehmet'in kulübümüze büyük katkı sağlayacağı inancındayız. Atılan imza her iki taraf için hayırlı olsun" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.