Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig takımlarından Bandırmaspor, Elazığspor'dan Ergün Çakır'ı 2 yıllığına renklerine bağladı.
Bandırmaspor Transfer Komitesi Başkanı Ahmet Edin, Ergün'ün uzun süredir istedikleri bir futbolcu olduğunu belirterek, Ergün'ün Bank Asya hedefinde olan Bandırmaspor'a önemli katkılar sağlayacağına inandıklarını söyledi. Bordo-beyazlı takıma 2 yıllık imza atan Ergün Çakır ise, "Yeni kulübümle 2 yıllık mukavele imzaladım. Geçen sezon Elazığspor ile yaşadığımız şampiyonluğu bu sezon Bandırmaspor ile bir kez daha yakalayacağımıza inanıyorum. Bunda da benim katkım olursa daha da mutlu olurum. Bir
Bordo-beyazlı kulüpten bir başka Bordo-beyazlı takıma geldim. Yabancılık çekmeyeceğime inanıyorum. Bandırmaspor için çok iyi şeyler duydum. Yeni takım arkadaşlarımla tanışıp takımımla çalışmalara başlamak için sabırsızlanıyorum" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.