Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Kamp çalışmalarını Ödemiş ilçesine bağlı Gölcük yaylasında 31 kişilik kadrosu ile sürdüren İzmir'in siyah beyazlı ekibi Altay Bank Asya 1 Lig'den Spor Toto 2 Lig'e düştükten sonra sezon öncesi hazırlıklarını Teknik Direktör Mehmet Altıparmak yönetiminde s

Kamp çalışmalarını Ödemiş ilçesine bağlı Gölcük yaylasında 31 kişilik kadrosu ile sürdüren İzmir'in siyah beyazlı ekibi Altay Bank Asya 1 Lig'den Spor Toto 2 Lig'e düştükten sonra sezon öncesi hazırlıklarını Teknik Direktör Mehmet Altıparmak yönetiminde sürdürüyor.

Kamp çalışmalarının çok iyi bir ortamda devam ettiğini belirten Altay Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak "Altay takımında önümüzdeki sezonda hedef kuşkusuz şampiyonluk yaşayarak tekrar Bank Asya 1 Lig'e yeniden yükselmek en büyük hedefimizdir" dedi. Sözle bir yere varılamayacağının altını çizen Altıparmak, "Bazı sözleri yerine getirmek için birlik ve beraberlik içinde azimle hedefe ulaşmak ise son derece önemlidir. Bizler bunu başarmak için ekibimizle birlikte hedefe ulaşmak için elimizden gelen gayreti

sarf edeceğiz" dedi.

Transfer çalışmalarının devam ettiğini ancak kamp kadrosunda son derece kaliteli oyuncular olduğunu ifade eden Altıparmak, "Geçtiğimiz yıl alt yapıda olan bazı başarılı oyuncularımızı A takıma dahil ettik. Gerekirse takviye anlamında yeni oyuncuları yeni isimleri takıma kazandırabiliriz. Önemli olan ise Altay takımının ligdeki başarısıdır" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.