Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Denizli Belediyespor'da devre arası izni sona erdi.
Ligin ilk yarısını 22 puanla 6. sırada tamamlayarak hedefini tutturan kırmızı beyazlılar, devre arası ve yılbaşı tatilinin sona ermesinin ardından toplandı. Denizli Belediyespor takımı, 5 günlük tatilin ardından bugün tesislerde yapılan kahvaltı sonrası saat 10.30'da kamp için Antalya'ya hareket etti. Tesislerden kulüp personeli tarafından uğurlanan kafileye, Başkan Yardımcısı ve Futbol Şube Sorumlusu Bahtiyar Mat eşlik etti. Side'deki Kamelya World Otelde 8 Ocak tarihine kadar kamp yapacak olan
kırmızı-beyazlıların, aynı gün öğle yemeği sonrası kampı tamamlayacağı ve döneceği öğrenildi. Futbolcular izin sonrası 10 Ocak Salı günü tesislerde toplanıp, Mardinspor maçının hazırlıklarını Denizli'de yapacak.
Denizli Belediyespor Teknik Direktörü Yaşar Güngör, Hava şartları elverdiği sürece kampın çok iyi geçeceğine inandığını söyledi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.