Spor Toto 2. Lig
Körfezspor deplasmanından bir puanla dönen Denizli Belediyespor'da yüzler gülüyor.
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Denizli Belediyespor, 1-1'lik Körfezspor beraberliği ile ilk 5'deki yerini korudu. Denizli Belediyespor Teknik Direktörü Yaşar Güngör, bugüne kadar karşılaştıkları takımlar içinde en iyi olan Körfezspor'a karşı deplasmanda yenilmemenin büyük başarı olduğunu söyledi. Körfezspor deplasmanından bir puan almanın büyük başarı olduğunu belirten Güngör, taktiksel anlamda müthiş oynadıklarını ve hafta içinde yaptıkları çalışmaları tam anlamıyla sahaya yansıttıklarını
ifade etti. Güngör, son dakikada maçı kazanabilecek pozisyona da girdiklerinin anımsatarak, "Daraltılmış alan savunmasını ve arkasından hızlı hücuma çıkmayı çok iyi uyguladık. Son dakikalarda kazanabilirdik ama olmadı. Futbolcularımın taktiksel formata uygun kalmaları benim için en büyük kazanç. Müthiş bir özgüven oluştu takımda. Her geçen gün daha iyi bir takım olma yolunda ilerliyoruz" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.