Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta Şanlıurfaspor, deplasmanda oynayacağı Turgutluspor maçının hazırlıklarına başladı.

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta Şanlıurfaspor, deplasmanda oynayacağı Turgutluspor maçının hazırlıklarına başladı.

Pazar günü GAP Arena Stadı'nda karşılaştığı Bozüyükspor'dan 4 gol yiyerek evinde bu sezon ilk yenilgiyi alan Şanlıurfaspor, GAP Arena Stadı'nda antrenmanlara başladı. Gap Arenadaki antrenmanda kondisyon ağırlıklı bir çalışma yaptıran teknik direktör Kemal Kılıç'ın oldukça sinirli olduğu gözlendi. Antrenmanda tüm futbolcularla yarım saatlik bir toplantı yapan Kemal Kılıç, futbolcularından daha dikkatli oynamaları konusunda uyardı. Kılıç, geçen haftayı mağlubiyetle kapattıklarını belirterek, "Önümüzdeki

Pazar günü oynayacağımız maç bizim için çok önemli. Geçen hafta kendi evimizde kötü bir mağlubiyet aldık. Geçen haftayı unutup kendimizi bu hafta deplasmanda oynayacağımız Turgutluspor maçına odaklandık. Orada tüm performansımızı gösterip galibiyet ile ayrılacağımıza inanıyorum" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.