Spor Toto 2.lig
Adana Demirspor ile karşılaşacak olan Denizli Belediyespor'da tek hedef galibiyet.
Spor Toto 2.Lig Kırmızı Grup 11.hafta maçında Adana Demirspor'u ağırlayacak olan Denizli Belediyespor, rakibini yenip Sarıyer maçının mağlubiyetini unutturmak istiyor. 27 gün sonra taraftarlarının karşısına Denizli Atatürk Stadı'nda çıkacak olan kırmızı beyazlılar maçın oynanacağı stadda çalışmalarını sürdürdü. Atatürk Stadı'ndaki antrenmanda çift kale maç yapıldı. Adana Demirspor maçının taktiği şeklinde geçen maçta, futbolcular oldukça hırslıydı. Teknik Direktör Güngör, futbolcularına yapması
gerekenleri pozisyonları durdurup anlatırken, çok zorlu bir maça çıkacakları için hataların asgariye inmesi için ellerinden geleni yapmaları gerektiğinin altını çizdi.
Denizli Belediyespor son çalışmasını Cumartesi günü sabah yaptıktan sonra, kampa girecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.