Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor'da Balıkesirspor karşısında alınan mağlubiyetin üzüntüsü yaşanıyor.

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor'da Balıkesirspor karşısında alınan mağlubiyetin üzüntüsü yaşanıyor.

Sahasında galibiyeti olmayan Diyarbakırspor'un evinde Pazar günü oynadığı maçta güçlü rakibi Balıkesirspor'a 3-0 gibi farklı skorla yenilmesi kentte üzüntüye neden oldu. Yeşil-Kırmızılı takımın teknik patronu Murat Yiğiter, yaptığı açıklamada, "Çok iyi hazırlandığımız Balıkesirspor maçının ilk yarısında rakibimizden üstündük. Yakaladığımız gol pozisyonlarını gole çevirebilseydik maçın skoru daha değişik olabilirdi. Mçın ikinci yarısında bizden zaten kadro olarak üstün olan rakibimize mağlup olduk.

Diyarbakırspor olarak sahamızda bu mağlubiyeti beklemiyorduk. Oynadığımız 10 maçta ne yazikki deplasmanda bir galibiyetimiz var evimizde yok. Ligdeki durumumuzu düzeltmemiz gerekiyor. Alt sıralardan kurtulmamız gerekiyor. Bu maçımızda gençlerimiz ellerinden geleni yaptılar" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.