Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Çankırıspor'da teknik direktör Hakan Yılmaz, hafta sonu Fethiyespor'la yapacakları maçtan galip ayrılmayı hedeflediklerini söyledi.

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Çankırıspor'da teknik direktör Hakan Yılmaz, hafta sonu Fethiyespor'la yapacakları maçtan galip ayrılmayı hedeflediklerini söyledi.

Yılmaz, Pazar günü oynanacak olan Fethiyespor maçı hazırlıklarının devam ettiğini bildirerek, futbolcularının bu maça çok iyi hazırlandığını kaydetti.

Atatürk Stadı'nda oynanan çift kale maçta futbolcularının ne kadar istekli olduğunu kendisinin de gördüğünü dile getiren Yılmaz, ''Biz bu maça ve her maça mutlak galibiyet parolası ile çıkıyoruz. Fethiyespor'u yenmek istiyoruz. Futbolcularıma güveniyorum'' dedi.

Geçtiğimiz hafta oynanan 1461 Trabzon maçını da değerlendiren Yılmaz, 2-0 geriden maçı 3-2 kendi lehlerine çevirmelerine rağmen hakemin ofsayt gerekçesiyle golleri geçerli saymadığını belirtti.

Yılmaz, ''Nedense düdük hep bizim aleyhimize çalıyor. 2-0 geriden maçı 3-2 ye taşıdık. Ama hakem golümüzü vermedi. Son dakikada yediğimiz golle puan kaybettik. Bu durumun bir an önce değişmesini istiyoruz'' ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.