Spor Toto 2.lig
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup kulüplerinden Diyarbakırspor İçişleri Bakanlığı müfettişleri tarafından açıklanan rapor hakkında görüşlerini belirttiler.
Diyarbakırspor kulubünden yapılan açıklamada,Denetmen Raporlarının açıklanması sebebiyle kulübün 'haksız fiil ve kusurlarından dolayı derneği ilzam edenlere karşı derneğin hak ve menfaatlerini korumak için yürütülecek adli ve idari işlemlere müdahil olacak. Denetmen Raporlarının açıklanması sebebiyle kulübün 'haksız fiil ve kusurlarından dolayı derneği ilzam edenlere karşı derneğin hak ve menfaatlerini korumak için yürütülecek adli ve idari işlemlere müdahil olacağını, haksız fiilin ortadan kaldırılması
ve verilen zararı tazmin etmeye yönelik hukuki girişimlerde bulunmak için çalışmalarına başlanıldığı belirtildi.
Açıklama şu şekilde:
"Bilindiği üzere İçişleri Bakanlığı Dernekler Müdürlüğü Denetçileri tarafından kulübümüzün denetimi henüz sonuçlanmıştır. Konu hakkındaki hassasiyetimiz göre geldiğimizden beri ortadadır. Denetim sonucuna ilişkin 4 sayfalık rapor kulübümüzün resmi internet sitesinde 31.10.2011 tarihinde kulübümüz tarafından yayınlanarak kamuoyu ile paylaşılmıştır. Söz konusu rapor sonucuna göre, kulübümüzün kurumsallaşmaya ne kadar ihtiyacı olduğu açıkça görülmektedir. Bu raporun bundan sonraki süreçte kulübümüze yol
gösterici olacağı da kamuoyunun malumudur.Raporda belirtildiği üzere kulübümüz 'haksız fiil ve kusurlarından dolayı derneği ilzam edenlere karşı derneğin hak ve menfaatlerini korumak için yürütülecek adli ve idari işlemlere müdahil olacak, haksız fiilin ortadan kaldırılması ve verilen zararı tazmin etmeye yönelik hukuki girişimlerde bulunmak için' çalışmalarına başlamıştır.
Konusu suç olan işlemlere karşı da yetkili makamlar harekete geçecektir. Kulübümüzün tarih önünde şerefiyle varlığını devam ettirebilmesi için bu arınma ve kurumsallaşma sürecine her zamankinden daha fazla katkı sunulması gerekmektedir. Bu vesile ile camianın Diyarbakırspor'u saygı ve sevgi temelinde sahipleneceğine olan inancımızla; kişileri ve kurumları karalamadan bu sürecin işlemesi gerektiği ve hayırlı bir sonuç doğurması herkesin dileğidir."
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.