Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2.Lig Beyaz gurubunda mücadele eden Diyarbakırspor kulübünü geçen sezon İçişleri Bakanlığı'ndan gelen bakanlık deneticileri ve Diyarbakır Valiliği Dernek Masası görevlileri tarafından yapılan 2 aylık incelemenin raporları tamamlandı.
Geçen sezon Diyarbakırspor kulübünde İçişleri Bakanlığı Denetçileri ve Diyarbakır Valiliği Dernekler Masası görevlileri tarafından yapılan 2 aylık incelemelerin raporları tamamlandı. Hafta içinde kulübe ulaşan 4 sayfalık raporun, kulübün işleyişiyle ilgili olduğu öğrenildi. Bu raporun diğer ayrıntıları ise bilinmiyor. Kamuoyunun ve Diyarbakırspor'un yakından takip ettiği bu rapor sonrasında gerekli yasal işlemlerin biran önce yapılması bekleniyor.
Bu arada Diyarbakırspor'a ulaşan 4 sayfalık rapor kulübün resmi internet sitesinden de açıklandı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.