Slovenler, Eyof Madalyalarını Pasta Keserek Kutladı
11. Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları'nın renkli ülkelerinden Slovenya, takım birlikteliği konusunda da örnek davranışlar sergiliyor.
Slovenyalı sporcular, oyunların 2. gününde kazandıkları madalyaları olimpiyat köyünde pasta keserek kutladı. Tüm branşlardaki sporcuların katılımıyla yapılan kutlamada, madalya kazanan sporcular tüm arkadaşları tarafından alkışlanarak onore edildi. Slovenya kafile başkanı ve antrenörlerin de tam kadro bulunduğu kutlamada, madalya kazanan sporcular yaş pasta keserek arkadaşlarına ikram etti.
Judo'da altın madalya kazanan Anja Stangar, yüzme 200 metrede gümüş madalya kazanan Tjasa Pintar ve yüzmede 4 çarpı 100 serbest takım müsakbakazında bronz madalya kazanan Nastja Govejsek, Gaja Natlaven, Tjasa Pintar ve Kaja Sajovec, tüm takım arkadaşlarının alkışları arasında, kafile başkanının kendilerini verdiği hediyeleri aldı.
Kutlamada, sporda takım ruhu ve birlikteliğin önemi üzerine konuşma yapıldı. Sloven sporcular daha sonra toplu şekilde hatıra fotoğrafı çektirdi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.