Skibbe: Lige Galibiyet İle Başlamak İstiyoruz

Skibbe: Lige Galibiyet İle Başlamak İstiyoruz
Eskişehirspor Teknik Direktörü Michael Skibbe, Beşiktaş maçını kazanıp, yeni sezona galibiyetle başlamak istediklerini söyledi.

Eskişehirspor Teknik Direktörü Michael Skibbe, Beşiktaş maçını kazanıp, yeni sezona galibiyetle başlamak istediklerini söyledi.

Skibbe, Eskişehirspor Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında, antrenmanlarda futbolcuların performanslarının iyi olduğunu ifade etti.

Skibbe, "Hazırlık maçlarında dalgalı bir performans sergiledik. Bu maçlar eksikliklerimizi görmemizi sağladı. Yeni transferleri daha iyi görebilme imkanı bulduk. Özellikle Dede, tecrübeli olduğu için takıma uyum sağladı. İnşallah yeni gelen Oyuncularımız ilerleyen zamanlarda takıma uyum sağlayarak daha faydalı olacaktır" dedi.

Beşiktaş'ta, maçın kaderini değiştirecek 'Quaresma' ve 'Almeida' gibi Oyuncuların olduğunu ifade eden Skibbe, şöyle konuştu:

"Beşiktaş'ın UEFA maçlarını izledik. Avrupa kupalarına girebilmek için Beşiktaş'ın en iyi performansını sergilemesi gerekiyordu. Dolayısıyla özellikle takımın karakterini iyi görebilme imkanı bulduk. Ancak, kendi sahalarında yüksek bir skorla yenmelerine karşın deplasmanda sıkıntı yaşadılar. En büyük silahları olan ofansif Oyunu etkili biçimde önlememiz gerektiğinin bilincindeyiz. Kendi sahamızda dolu tribünler önüne çıkacağız. Bu konuda taraftara büyük iş düşüyor. Bize en iyi şekilde destek olmaları

gerekiyor. Beşiktaş maçını kazanıp yeni sezona galibiyetle başlamak istiyoruz."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.