Sivok çalışmayı yarıda bıraktı

Sivok çalışmayı yarıda bıraktı
Beşiktaş'ta beşe iki çalışmasında sağ dizini zorlayan Tomas Sivok antrenmanı yarıda bıraktı.

Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi 3. ön eleme turu rövanşında Çek Cumhuriyeti temsilcisi Viktoria Plzen takımıyla yapacağı maçın hazırlıklarını BJK İnönü Stadı'nda basına kapalı antrenmanla sürdürdü.

Teknik direk Bernhard Schuster yönetimindeki antrenmana takım halinde koşularla başlayan Siyah-beyazlılar, idmanın ikinci bölümünde denge ve kuvvet çalışmaları yaptı. Bir süre çeşitli pas çalışmaları yapan futbolcular, tam sahadaki çift kale maçın ardından yapılan şut çalışmasıyla günü tamamladı.

Antrenmana tedavileri süren Yusuf Şimşek ve Rıdvan Şimşek katılmazken, Rüştü Reçber takımdan ayrı çalıştı. Beşe iki çalışmasında sağ dizini zorlayan Tomas Sivok antrenmanı yarıda bıraktı.

Siyah-beyazlılar, yarın 18.00'de yapacağı idmanla çalışmalarını sürdürecek. Teknik direktör Schuster, Viktoria Plzen maçıyla ilgili olarak 17.30'da basın toplantısı düzenleyecek.

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.