Siverek Belediyespor Seriye Bağladı

Siverek Belediyespor Seriye Bağladı
Bölgesel Amatör Lig 4. Grup'ta mücadele eden Siverek Belediyespor, Firkan Tüysüz Şehir Stadyumu'nda Gaziantep Şehit Kamil Belediyespor ile oynadığı maçı 4-1'lik galibiyetle kazandı.

Bölgesel Amatör Lig 4. Grup'ta mücadele eden Siverek Belediyespor, Firkan Tüysüz Şehir Stadyumu'nda Gaziantep Şehit Kamil Belediyespor ile oynadığı maçı 4-1'lik galibiyetle kazandı.

Siverek Firkan Tüysüz Şehir Stadyumu'nda saat 13.30'da başlayan maçta Siverek Belediyespor galibiyet serisine devam etti. Maçın ilk yarısında her iki takımda kontrollü oynadı. 8. dakikada Şehit Kamil Belediyesporlu İsa Türkmen'in golü ile önde geçti. Maçta daha etkili olan Siverek Belediyespor rakip kaleye atak üstüne atak yaparak dakika 16'da Kemal'in uzaktan attığı gol ile skoru 1-1 yaptı. Rakip kaleyi abluka altına alan Siverek Belediyesporlu futbolcular 40. dakikada sahneye çıkan Kemal kendisinin ve

takımının ikinci golünü atarak ilk yarıyı 2-1 skorla soyunma odasına önde giren takım oldu. Maçın ikinci yarısında etkili futbolunu sürdüren Siverek Belediyespor 62. dakikada Eyüp'ün golü ile 3-1 öne geçti. Rakip takım Şehit Kamil Belediyespor maçı kendi sahasında kabul etti. Ataklarını hızlandıran Siverek Belediyespor 90+3 İbrahim'in ayağından bulduğu gol ile 4-1 öne geçerek kazanan takım oldu. Bu skor ile puanını 11'e yükselten Siverek Belediyespor 4 sıraya yükseldi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.