Sivasspor'dan Hakemlere Tepki

Sivasspordan Hakemlere Tepki
Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında deplasmanda İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile 1-1 berabere kalmasının ardından maç sonu açıklamalarda bulunan Sivasspor Başkanvekili Erdal Sarılar, hakemlere yüklendi.

Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında deplasmanda İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile 1-1 berabere kalmasının ardından maç sonu açıklamalarda bulunan Sivasspor Başkanvekili Erdal Sarılar, hakemlere yüklendi.

Spor Toto Süper Lig'de bugün deplasmanda oynadığı İstanbul Büyükşehir Belediyespor karşılaşmasından 1-1'lik skorla ayrılan Sivasspor, maçın hakemine tepki gösterdi. Sivasspor Kulübü Başkanvekili Erdal Sarılar, maçın ardından yaptığı açıklamada, bugünkü maçta hakem faciası yaşadıklarını belirterek, "15 haftadır belki düzelir diye sustuk. Fakat hiçbir şey değişmedi. 15 haftada aleyhimize 7 tane penaltı verildi, çeşitli kartlar verildi. Ezilen biz olmamıza rağmen hep sustuk. Ama yeter artık. Bugünkü maçta

hakem faciası yaşandı. İki penaltımız, iki tane karşı takıma verilmesi gereken kırmızı kartlar verilmedi. Artık yeter diyoruz" dedi.

MHK'nin duruma el atmasını isteyen Sarılar, "Fifa kokartlı hakem olunca biz mağlup olmuyoruz, sıkıntı yaşamıyoruz ama böyle hakemlerle biz kaybediyoruz" ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.