Sivasspor'da Yüzler Gülüyor

Sivassporda Yüzler Gülüyor
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Sivasspor, ligde 3 hafta aradan sonra aldığı 3 puanın sevincini yaşıyor.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Sivasspor, ligde 3 hafta aradan sonra aldığı 3 puanın sevincini yaşıyor.

Ligde son galibiyetini 10.haftada 4 Eylül Stadı'nda 2-0'lık skorla Fenerbahçe'ye karşı alan Sivasspor, daha sonra çıktığı üç maçta, 2 beraberlik ve bir mağlubiyet aldı. Kırmızı beyazlı ekip, Fenerbahçe maçının ardından ligde evinde oynadığı Gençlerbirliği ve Trabzonspor maçlarında sahadan beraberlikle ayrılmış deplasmanda da Galatasaray'a 2-1 mağlup olmuştu. Ligin 14. haftasında dün Orduspor'a konuk olan Sivasspor, 1-0 geriye düştüğü karşılaşmadan 2-1'lik galibiyetle ayrılmayı başararak üç hafta sonra üç

puanı hanesine yazdırdı. Oyuncular bu maçlarda rakip kaleye toplam 6 gol atarken, kalesinde de 6 gol gördü.

Ligin 14. haftasında 19 puanla 10. sırada bulunan Sivasspor, Pazartesi günü sahasında Manisaspor'u konuk edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.