Sivasspor'da İzin Sona Erdi
Hafta sonu Adanaspor ile oynanan hazırlık maçının ardından 2 günlük bayram iznine ayrılan Kırmızı-beyazlı futbolcular bugün kulüp tesislerinde toplanarak yeni sezon hazırlıklarına kaldığı yerden devam etti.
Rıza Çalımbay yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda ısınma hareketleri ile başladı. Ardından pas çalışması yapan futbolcular iki grup halinde minyatür kalede maç yaptı. Kaleciler Nihat Şahin ve Atilla Koca takımdan ayrı olarak Kaleci Antrenörü Cengiz Birgen eşliğinde çalışırken, antrenmana Adanaspor maçında yüzüne darbe alan Pedriel Suarez, milli takımlarında bulunan Milan Borjan, Faty, Cihan Özkara, Mahmut Boz sakatlıkları devam eden Tomas Rada ve Kerim Zengin katılmadı. Kadir Bekmezci ise takımdan
ayrı olarak düz koşu yaptı.
Antrenmanı Sivasspor As Başkanları Faruk Taşseten, Uğur Akkuş ve Ömer Oğuzhan Sepet de takip etti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.