Sivasspor, Özel Maçta Adanaspor'u 3 - 2 Mağlup Etti

Sivasspor, Özel Maçta Adanasporu 3 - 2 Mağlup Etti
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Sivasspor, özel maçta evinde ağırladığı Adanaspor'u 3-2 mağlup etti.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Sivasspor, özel maçta evinde ağırladığı Adanaspor'u 3-2 mağlup etti.

2011-2012 futbol sezonu hazırlıklarını sürdüren Sivasspor, 4 Eylül Stadı'nda özel maçta ağırladığı Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Adanaspor'u 3-2 mağlup etti. Karşılaşmaya atak başlayan Sivasspor, 6. dakikada Grosicki'nin attığı golle 1-0 öne geçti. Golden sonra ataklarını sıklaştıran Kırmızı-beyazlı ekip 12. dakikada Suarez'in ayağından kazandığı golle durumu 2-0'a getirdi. Kırmızı-beyazlılar, 3. golü ise 62. dakikada Cihan ile buldu. Sivasspor, 46. dakikada Eneramo'nun ayağından bir penaltı vuruşundan

da yararlanamadı.

Akdeniz ekibi Adanaspor'un gollerini ise 41. dakikada Bülent Bölükbaşı, 84. dakikada Semih kaydetti. Zaman zaman gergin anların yaşandığı karşılaşmada 72. dakikada topsuz alanda Adanasporlu Talha ile girdiği ikili mücadele sonucu sakatlanan Suarez, oyunu terk etti.

Karşılaşmayı Sivas Valisi Ali Kolat, Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, Sivasspor Asbaşkanı Erdal Sarılar da izledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.