Sivasspor, Gençlerbirliği'nden Mahmut Boz'u Renklerine Bağladı
Yayınlanma:
Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarına devam eden Spor toto Süper Lig ekiplerinde Sivasspor, Gençlerbirliği'nden Mahmut Boz'u renklerine bağladı.
Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarına devam eden Spor toto Süper Lig ekiplerinde Sivasspor, Gençlerbirliği'nden Mahmut Boz'u renklerine bağladı.
Sivasspor Kulübü'nün resmi internet sitesinden yapılan açıklamaya göre Sivasspor, Gençlerbirliği'nin defans oyuncusu Mahmut Boz'u 1 yıllığına kiraladı. Kendisini 1 yıllığına Sivasspor'a bağlayan sözleşmeyi imzaladıktan sonra açıklamada bulunan Mahmut Boz, Sivasspor'a geldiği için çok mutlu olduğunu belirterek, "Önemli bir Anadolu kulübüne geldim. Sivasspor, 3 sene önce şampiyonluğa oynayan bir takımdı. Takımım ve kendim için iyi şeyler yapacağıma inanıyorum" dedi.
1991 doğumlu genç oyuncu, geçtiğimiz sezon Süper Lig'de 19 kez Gençlerbirliği forması giymişti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.