Şike Soruşturmasında 2 Kişi Daha Serbest Bırakıldı

Şike Soruşturmasında 2 Kişi Daha Serbest Bırakıldı
Şike soruşturması kapsamında gözaltına alınıp, adliyeye sevk edilen Fenerbahçe İdari Menajeri Hasan Çetinkaya ve futbolcu İlhan Çelikay savcılık sorgularının ardından serbest bırakıldı.

Şike soruşturması kapsamında gözaltına alınıp, adliyeye sevk edilen Fenerbahçe İdari Menajeri Hasan Çetinkaya ve futbolcu İlhan Çelikay savcılık sorgularının ardından serbest bırakıldı.

Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'nden ayrılırken basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Hasan Çelikay, "Bütün emniyet ve yargı yetkililerine teşekkür ediyorum, son derece nazik, kibar ve hoşgörülü davrandılar. Hiçbir sıkıntı yok. İfademiz alındı, şu anda serbestiz" dedi. Çelikay, "Size ne tür sorular yöneltildi?" sorusuna ise cevap vermekten kaçındı. Adliye önünde kendisini bekleyen yakınlarıyla kucaklaşan Çelikay, daha sonra araca binerek adliyeden uzaklaştı.

Öte yandan soruşturma kapsamında gözaltına alınıp, adliyeye sevk edilen futbolcu Can Arat da serbest bırakılmıştı. Gözaltındaki tek isim olan Zafer Önder İpek'in ise savcılık sorgusu devam ediyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.