Siirtspor Seriye Bağlayacak

Siirtspor Seriye Bağlayacak
Spor Toto 3.Lig 3.Grup takımlarından Siirtspor Teknik Direktörü Ramazan Silin, Afyonkarahisarspor karşısında kendi sahalarında galip geldiklerinden dolayı mutlu olduklarını söyledi.

Spor Toto 3.Lig 3.Grup takımlarından Siirtspor Teknik Direktörü Ramazan Silin, Afyonkarahisarspor karşısında kendi sahalarında galip geldiklerinden dolayı mutlu olduklarını söyledi.

Siirtspor Teknik Direktörü Silin, Afyonkarahisarspor galibiyetinin ardından yaptığı açıklamada, "Maç için hava çok güzeldi. Bizim de kendi sahamızda galibiyete ihtiyacımız vardı. Futbolcularım bu maçta çok arzuluydu. Galip gelmek için şartlanmışlardı. Seyircimiz ise, yaptığı centilmence tezahüratlarla 12. oyuncu gibi maça katkı sağladı" dedi. Kulüp Başkanımız Akgündüz'ün de maçta olmasının futbolcuları artı motive ettiğini belirten Silin, "Aldığımız bu galibiyeti kendisine armağan ediyoruz. Maçın ilk 20

dakikasında Afyonkarahisarspor takımı daha üstün gibi gözüktü. Özelikle bizi galip getiren golden sonra oyunumuz çok güzelleşti. Maçtan galip gelen takım biz olduk. Takımımız oynadığımız her maçta biraz daha iyiye gidiyor. Biraz daha güzel bir oyun ortaya koyuyor. Biz sezon sonunda mutlaka amacımıza ulaşmayı ve ikinci lige çıkmayı hedefliyoruz. Bu direkte olabilir play- off da olabilir. Ancak mutlaka ikinci lige çıkacağız" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.