Serdar Aziz'den Takım Arkadaşlarına Teşekkür

Serdar Azizden Takım Arkadaşlarına Teşekkür
Bursaspor'un genç yeteneği Serdar Aziz, sakatlığı sebebiyle Anderlecht maçının rövanşında forma giyemediğini belirterek, "Sahada 11 yürekli arkadaşım vardı. Elensek de bize gerçek Bursaspor'u izlettikleri için hepsine teşekkür ederim" dedi.

Bursaspor'un genç yeteneği Serdar Aziz, sakatlığı sebebiyle Anderlecht maçının rövanşında forma giyemediğini belirterek, "Sahada 11 yürekli arkadaşım vardı. Elensek de bize gerçek Bursaspor'u izlettikleri için hepsine teşekkür ederim" dedi.

UEFA Avrupa Ligi Play-off Turu rövanş maçında Belçika deplasmanına konuk olan Bursaspor, 2-2 biten maçın ardından kupaya veda etti. Mücadelede sakatlığı sebebiyle forma giyemeyen Serdar Aziz, böyle bir maçta sahada olamamanın üzüntüsünü yaşadığını ifade etti. Bursaspor'u sahad temsil eden 11 futbolcunun çok iyi mücadele ettiğini belirten Serdar Aziz, "Gerçek Bursaspor'u dün akşam izlettik ama elendik. Çok iyi mücadele ettiğimize inanıyorum. Bütün futbolcu arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Hepsi aslanlar

gibi mücadele etti" diye konuştu.

"HERŞEY BİTMEDİ"

UEFA Avrupa Ligi'ne veda ettiklerini hatırlatan Serdar, "Gruplara kalmayı çok istemiştik ama olmadı. Her şey bitmiş değil. Bursaspor artık her sene Avrupa kupalarında mücadele edecektir. Bundan kimsenin şüphesi olmasın. Bu senede çok iyi bir mücadele örneği gösterip ligi layık olduğumuz yerde bitireceğiz. Avrupa'da her sene daha iyi oynuyoruz. Bu performansımızın üzerine koyacağız" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.