Sercan, kaçırdığı gollere yanıyor

Sercan, kaçırdığı gollere yanıyor
Sivasspor maçında iki net golü kaçıran Sercan Yıldırım, sosyal paylaşım sitesinde, yedek kalmasının özgüvenini azalttığını belirterek, "Yedek kalıp bu golü kaçırmam normal. Çünkü konsantre eksikliği oluyor. Özgüvenim azalıyor, bu de beni etkiliyor" dedi.

Maç sonrasında cep telefonundan sosyal paylaşım sitesine açıklama yapan Sercan Yıldırım, kendisini de eleştirdi. Yedek kulübesinden oyuna girmeye alışık olmadığını ifade eden Sercan, "O gollleri kaçırmam normal. Çünkü konsantre eksikligi oluyor, özgüvenim azalıyor. Bu da beni çok etkiliyor" ifadelerini kullandı. Paylaşım sitesinde kendisiin de eleştiren golcü futbolcu, "Ya ben 2 haftadır kötü oynuyorum, ya da bir problem var. Anlamış değilim. Artık sabrım taştı. Konsantrasyon eksikliği. Alışık değilim yedekten girmeye, olmadı" diye konuştu. Hayranları ise, "Olacak. Sen merak etme" diyerek genç futbolcuyu teselli etmeye çalıştı

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.