ŞERBETÇİ ADAY DEĞİL

ŞERBETÇİ ADAY DEĞİL
Kahramanmaraşspor’a Klüp Başkanı olması yönünde üzerinde yoğun baskılar oluşan İş adamı Haluk Şerbetçi, yapılan görüşmeler ve verilen sözlerin şu ana kadar yerine getirilmediği gerekçesiyle Klüp Başkanlığına aday olmayacağını Maraş gündeme açıkladı.

Gazeteci Mehmet Taş ile görüşen iş adamı Haluk Şerbetçi yaptığı açıklamasında; “Ben kahramanmaraşspora başkan olacağım demedim. Ancak çevreden çok yoğun bir baskı geldi. Takıma sahip çıkmak adına bazı taleplerim oldu. O taleplerimin yerine getirilmesi halinde aday olacağımı söyledim. Yapılan görüşmelerde bizlere verilen sözlerin hiç biri şu ana kadar yerine getirilmedi. Bende kamuoyunu bilgilendirmek adına kesinlikle şu saatten sonra aday olmayacağımın bilinmesini istiyorum” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
2 Yorum