Şenol Güneş'ten Çarpıcı Açıklamalar
Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Bordo-mavili kulübün bugünlere yıllarca büyük bedeller ödeyerek geldiğini ancak bunlara rağmen hiç bir zaman doğru yoldan sapmadığını belirterek, "Takım olarak da, şehir olarak da kanunsuz işlerin içinde hiçbir zaman bulunmadık, bulunmayız da. Bugüne kadar nasıl düzgün gelmişsek bundan sonra da aynı vakur ve sağduyulu tavrımızla yolumuza devam edeceğiz" dedi
Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Bordo-mavili takımın içinde bulunduğu dönemle ilgili olarak kulübün resmi internet sitesinden taraftarlara yönelik önemli mesajlar verdi.
"SIRALAMADAKİ YERİMİZİ KABULLENMEMİZ MÜMKÜN DEĞİLDİR"
Şenol Güneş, mesajında şu ifadeleri kullandı:
"Spor Toto Süper Lig'in ilk yarısının son haftasına girildiğinde takımımızın puan cetveli itibariyle sıralamada bulunduğu konumu kabullenmemiz mümkün değildir. Teknik sorumlu olarak ekibimizin bugün itibariyle oynadığı oyundan da, aldığı sonuçlardan da memnun değilim. Farklı bir lig statüsü içerisinde, yoğun maç trafiği nedeniyle lig ve Şampiyonlar Ligi maçlarının üst üste gelmesinin performansımızı olumsuz yönde etkilediğini düşünüyorum. Dolaysıyla beklenenin altında kaldık ve hepimiz çok üzüldük."
"GÜN, SAĞ DUYULU VE SOĞUKKANLI OLMAYI GEREKTİRMEKTEDİR"
"Bu şartlarda, göreve ilk geldiğim gün paylaştığım gibi takımımızın sembolü ve gururu her zaman için siz değerli taraftarlarımızsınız. Sizlerin takım sevgisi, desteği ve tahriklere kapılmadan sergileyeceğiniz örnek duruş bu zorlu süreci aşmamızda önemli rol oynayacaktır. Gün, sağduyulu ve soğukkanlı olmayı gerektirmektedir. Elbette Fair-Play'in dışına çıkmadan, kurallara bağlı kalarak eleştiri yapmalı ve hakkımızı aramalıyız. Ayrıca sükunetimizi kaybetmeden yanlışları ortaya koyup kendimizi de
sorgulayabiliriz. Ama bu noktada ölçüyü dikkatli belirlemeliyiz."
"ELDE EDİLEN BAŞARISIZ SONUÇLARIN SORUMLUSU OLARAK KENDİMİ GÖRÜYORUM"
"Takımımızın sorumluluğunu taşıyan kişi olarak elde edilen başarısız sonuçların sorumlusu olarak da kendimi görüyorum. Bu süreçten en sağlıklı nasıl çıkmamız gerekiyorsa yeri geldiğinde bu doğrultuda gereken tavrı göstereceğimizden de kimsenin şüphesi olmasın. Bu aşamada işimizi iyi ve özveriyle yapmamızın yanı sıra Trabzonspor'un başarısı için hangi kararın alınmasını gerekiyorsa bunu rahatlıkla alacağımız da bilinmelidir. Geleceğe yönelik vereceğimiz kararlarda duygularımızın esiri olamayız."
"TAKIM OLARAK DA ŞEHİR OLARAK DA KANUNSUZ İŞLERİN İÇİNDE HİÇ OLMADIK"
Trabzonspor bugünlere yıllarca büyük bedeller ödeyerek geldi ama bunlara rağmen hiçbir zaman doğru yoldan sapmadı, yeri geldiğinde tepkisini gösterdi. Sahada alınan sonuçlar her zaman değişebilir. Ancak bunun üzüntüsü içerisinde bize yakışmayacak davranışlarda bulunmamalıyız. Trabzonspor'un haksızlığa uğradığı noktada ilgili kurumlara gerekli uyarıların ve eleştirilerin yapıldığından ve yapılacağından da kimsenin endişesi olmasın. Geçmişte, yaşadığımız haksızlıklardan sıyrılıp nasıl yeni başarılar inşa
ettiysek bundan sonra da aynısını yapabilecek gücümüz vardır. Takım olarak da, şehir olarak da kanunsuz işlerin içinde hiçbir zaman bulunmadık, bulunmayız da. Bugüne kadar nasıl düzgün gelmişsek bundan sonra da aynı vakur ve sağduyulu tavrımızla yolumuza devam edeceğiz. Ancak bizim bu onurlu duruşumuz başkalarının da bize haksızlık yapmasını gerektirmez. Kimse bizi kötü niyetlerine alet etmek istemesin. Camia olarak eksiklerimizi görmeli ve bunları giderebilmek için güçlü olmalıyız. Bu doğrultuda siz
değerli taraftarlarımızın her zamankinden daha fazla desteğine ihtiyacımız olduğunu hatırlatıyor, bunu bizden esirgemeyeceğinize de yürekten inanıyoruz"
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.