Şanlıurfaspor-konya Torku Şekerspor Maçında Olaylar Çıktı

Şanlıurfaspor-konya Torku Şekerspor Maçında Olaylar Çıktı
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta oynanan Şanlıurfaspor-Konya Torku Şekerspor maçında hakemin bir pozisyonda penaltı kararı vermemesinden dolayı ev sahibi takım taraftarları olaylar çıkardı.

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta oynanan Şanlıurfaspor-Konya Torku Şekerspor maçında hakemin bir pozisyonda penaltı kararı vermemesinden dolayı ev sahibi takım taraftarları olaylar çıkardı.

Maç bitiminin ardından Şanlıurfaspor taraftarı taşlarla stada saldırdı. Olaya müdahale eden polis ekipleri biber gazlarıyla taraftarı dağıtmaya çalıştı. Çıkan olaylarda çok sayıda taraftar gaz bombasından etkilenerek baygınlık geçirdi. Bir polis aracı ve ambulans zarar gördü. Olaylar hala devam ediyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.