Samsunspor'da Bayramlaşma
Yayınlanma:
Samsunspor'da Kurban Bayramı nedeniyle bayramlaşma programı gerçekleştirildi.
Samsunspor'da Kurban Bayramı nedeniyle bayramlaşma programı gerçekleştirildi.
Samsunspor'un geleneksel Kurban Bayramı kutlaması, Nuri Asan Tesisleri'nde gerçekleştirildi. Samsunspor Kulübü Başkanı Kazım Yılmaz ve yöneticiler önce teknik heyet ve futbolcularımız ile bayramlaştı. Eski kulüp başkanları, yöneticiler, personel ve taraftar gruplarının da katıldığı bayramlaşma sıcak bir havada geçti. Bayramlaşmanın ardından başkan Kazım Yılmaz, konuklarla dinlenme salonunda sohbet etti. Samimi bir ortamda geçen bayramlaşmada birlik beraberlik mesajı veren başkan Yılmaz, "Bu bayram
coşkusunu, ilerleyen haftalarda inşallah Samsunsporumuzun da bize yaşatacağına inanıyorum" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.