Samsunspor'da Bayramlaşma

Samsunsporda Bayramlaşma
Samsunspor'da Kurban Bayramı nedeniyle bayramlaşma programı gerçekleştirildi.

Samsunspor'da Kurban Bayramı nedeniyle bayramlaşma programı gerçekleştirildi.

Samsunspor'un geleneksel Kurban Bayramı kutlaması, Nuri Asan Tesisleri'nde gerçekleştirildi. Samsunspor Kulübü Başkanı Kazım Yılmaz ve yöneticiler önce teknik heyet ve futbolcularımız ile bayramlaştı. Eski kulüp başkanları, yöneticiler, personel ve taraftar gruplarının da katıldığı bayramlaşma sıcak bir havada geçti. Bayramlaşmanın ardından başkan Kazım Yılmaz, konuklarla dinlenme salonunda sohbet etti. Samimi bir ortamda geçen bayramlaşmada birlik beraberlik mesajı veren başkan Yılmaz, "Bu bayram

coşkusunu, ilerleyen haftalarda inşallah Samsunsporumuzun da bize yaşatacağına inanıyorum" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.